juulnaaramerika.reismee.nl

26 november - 3 december: Repetities

Hoi,

Dit blog zal niet zo lang zijn, mijn week is samen te vatten in 1 woord: Repetities.

De musical is over minder als een week, aankomende vrijdag, zaterdag en zondag! En er moet nog veel gebeuren, gisteren hebben we voor het eerst de hele musical gedaan. Ik ben inderdaad op zaterdag naar school geweest... Voorgaande repetities hadden we altijd de halve musical gedaan, maar nu hadden we alle tijd om de hele musical te spelen. Vooral de eerste helft ging erg goed, de tweede ging wat minder waarschijnlijk omdat iedereen erg moes was. We zouden in eerste instantie eigenlijk een lock in doen, dat betekend dat je op school blijft slapen en op die manier zouden we veel tijd hebben te repeteren. Helaas vond het schoolbestuur dit geen goed idee aangezien er de avond ook al een schoolfeest was. Dit feest was georganiseerd om mensen te motiveren om naar school te gaan, de leerlingen uit het jaar waar de meeste mensen op school zijn gekomen de afgelopen tijd mochten gratis naar binnen. De Seniors hebben gewonnen! Ik ben niet naar het schoolfeest gegaan omdat ik super moe was door alle repetities de afgelopen tijd. In plaats van naar het schoolfeest te gaan heb ik pizza gegeten met Adam en Jose en zijn we naar Target gegaan. Ik was zo moe omdat ik elke dag na school repetities had, maar woensdag en donderdag had ik ook nog repetities in de ochtend. Woensdag was het van 8:00 tot 9:00, maar de docent was laat dus uiteindelijk hebben we een halfuurtje kunnen repeteren. Donderdag was een late start, dit is meestal de eerste donderdag van de maand. Maar wij stonden allemaal om 8:00 uur voor de deur, en omdat de les nu pas om 10:00 begon, hadden we lekker veel tijd.

Ik heb heel erg zin in de optredens aankomende week, maar ik vind het ook wel jammer dat het dan afgelopen is... Iedereen in het theater is super leuk, en iedereen kan goed met elkaar.

Ook heb ik deze week mijn schoolfoto's gezien, we hebben allemaal een pakket gekregen waarmee we ze kunnen bestellen. Het is best prijzig (zoals alles op school) maar ik wil ze toch graag hebben. Vooral de foto met de cap and gown, ik lach als een boer met kiespijn maar dat is de enige foto van mezelf waarbij ik dat draag, dus ik wil het toch graag kopen.

Over twee weken, de week na de musical uitvoering, zijn de midterms! Ik ga nog even kijken welke toetsen ik ga doen, wat als je boven de 90 staat gemiddeld en minder als 3 absenties hebt hoef je de toetsen niet te maken!

Het is inderdaad en kort blog deze week, maar volgende week zal hij extra lang zijn want dan vertel ik alles over de musical!

Liefs,
Juul

Reacties

Reacties

Floor

Hoi Juul,
Geweldig zo die repetities! Heel veel plezier met de voorstelling alvast!

Ellen

Wat ben je toch goed bezig! Zo druk, maar op een mooie manier. Jammer dat we niet bij de uitvoering kunnen zijn ? Ik hoop dat Adam en Jose veel opnames maken. Veel plezier nog meissie ❤️

Anne berntsen

Ja! Ik lees ze nog steeds altijd? klinkt allemaal super! Veel plezier met musical.
Xoxo Jacques en mvr van eldik mist Je ook!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active