juulnaaramerika.reismee.nl

1 april - 8 april: Sushi eten, regisseren en naar San Antonio

Hoi,

Afgelopen week was weer lekker druk!

Dinsdag zijn we met Jessica naar een beelden tuin gegaan, Umlauf. We hebben even rondgelopen en naar een dans gekeken, toen we net aankwamen was het lekker warm en kwam de zon zelfs even door. Maar toen we weg wilden gaan, begon het te regenen, goede timing! We wilden sushi gaan eten, en zijn naar een heel cool restaurant gegaan. Het was best wel druk, dus we moesten even wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Uiteindelijk werd ons nummer genoemd en werden we naar een booth gebracht. Door het hele restaurant liep een lopende band langs alle tafeltjes waar allerlei bordjes op lagen met verschillende soorten sushi, en je kon de bordjes pakken die je wilde. Als je een specifieke sushi rol wilde kon je die bestellen en dan kwam die op een andere lopende band snel naar je toe gezoefd. Als je een leeg bordje had kon je die door een soort brievenbus bij je tafeltje doen en er werd door de computer bijgehouden hoeveel je er had ingegooid. Bij ieder x aantal bordjes maakte je kans op een prijs, en wij hebben er 2 gewonnen. Boven iedere tafel was een soort snoepautomaat waar de prijzen uit kwamen rollen.

Het was echt heel futuristisch! De enige reden die je had om met een ober te praten was om drinken te bestellen of om te betalen, verder kon je alles zelf doen! Ik had op facebook al vaak foto's en video's voorbij zien komen van "Raindrop cakes". Ze zien eruit als doorzichtige pudding maar dan vaak in de vorm van een druppel, vaak worden ze geserveerd met koekkruimels en jam. Toen we net in het restaurant aankwamen had ik ze al voorbij zien komen op de band, dus toen het tijd was voor en toetje had ik die er meteen afgepakt. Deze was niet in de vorm van een druppel maar was gewoon vierkant en er was ook geen jam, maar wel kruimeltjes. Het was echt heel raar, want ze samen dus ook gewoon naar 'water'. En de substantie was ook heel raar. Ik heb even een recept opgezocht en het is letterlijk, Agar (gelatine), water en vanille extract! Wel gezond dus...

Woensdag waren de audities voor de senior directors! Ik ga dus een toneelstukje regisseren! Ik had eerste een toneelstuk uitgekozen waarvoor ik eigenlijk 6 mensen nodig had, maar er stonden maar 3 namen op het inschrijfformulier, dus besloot ik voor een ander toneelstuk te gaan waar ik maar 3 mensen voor nodig heb. Woensdag waren na school de audities, er waren uiteindelijk maar 4 mensen, dus was ik blij dat ik voor het andere toneelstuk had gekozen! Iedereen had een kleine monoloog voorbereid en ik zat samen met nog twee andere regisseurs in het publiek. Nadat iedereen zijn/haar monoloog had gedaan, konden wij ze stukjes van onze toneelstukjes laten lezen zodat we konden horen of zij geschikt zijn voor de rol.

Over 2 weken ongeveer is het prom... Ik had plannen om met Makayla te gaan, maar omdat zij een eerste jaars is mag zij niet komen helaas. We hadden afgesproken promposals te doen, voordat we hoorden dat ze niet mag komen. Dus we hebben ze alsnog gegeven. Tenzij ik aankomend week iemand vind om mee te aan, ga ik niet naar prom. Jammer maar Helaas! Ik ben al blij dat ik naar graduation kan, en ga gewoon focussen op de dingen die ik wel heb en kan doen, en niet op de dingen die ik mis.

Donderdag avond ben ik met Adam naar Red Lobster gegaan terwijl Jose met vrienden uiteten was. We hebben over van alles en nog wat gepraat en het was heel gezellig! En ik had een hele gezonde maaltijd. *kuch kuch*

Gisteren zijn we naar Six Flags gegaan, een groot pretpark met heel veel achtbanen. Rond 9 uur zaten we in de auto en zijn we naar San Antonio gereden en we hebben ontbeten bij Buc-ee's. Toen we bij het park aankwamen was het best wel koud en winderig, dus toen we bij de eerste achtbaan kwamen hoorden we dat er maar 3 attracties open waren. De andere waren allemaal gesloten omdat het gevaarlijk was in verband met de wind. Dus we gingen naar een attractie die wel open was, maar toen we in de rij stonden werd er omgeroepen dat ook die attractie gesloten werd. We zijn dus maar even in een treintje gegaan door het park en zijn daarna nog in 2 attracties gegaan voor we maar weer gingen. We gaan nog wel een keer terug, als het beter weer is om in alle andere attracties te kunnen. Het was ondertussen lunchtijd dus zijn naar een mexicaans restaurant gegaan in het centrum van San Antonio, het was echt super mooi versierd binnen!

En het eten was ook echt super lekker! Het was wel echt super druk dus we moesten ongeveer 40 minuten wachten voordat we een tafel hadden.

Onderweg naar huis hebben we koffie gehaald en eenmaal thuis aangekomen hebben niet veel meer gedaan!


Liefs,

Juul

Reacties

Reacties

Ellen

Goed zeg dat je vooral naar de leuke dingen kijkt: Count your blessings ?

Hans

Ik dacht dat je alles al had meegemaakt !!

Nicolet

Wéér leuke dingen gedaan! Geweldig x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active