juulnaaramerika.reismee.nl

21 april - 29 april: School en Spring Show

Hoi,

Vorige week had ik mijn blog op zaterdag geschreven, maar zondag was een leuke dag dus daar ga ik nu nog even over schrijven!

Zondag waren we allemaal op tijd wakker. We besloten Safira te verwennen en even lekker te gaan wandelen. Emma en Gunter hadden we thuis gelaten omdat zij zich wat minder goed gedragen als er veel mensen en honden in de buurt zijn. Maar eerst zijn we wezen ontbijten in een restaurantje waar honden welkom waren. Ik had heerlijke Frensh Toast met fruit en slagroom! Daarna zijn we een stukje door gereden en hebben we over een brug gewandeld en daarna nog een stukje langs het water. Op de brug had je echt een super mooi uitzicht op downtown! en de pilaren waren allemaal heel mooi versiert. De foto hier onder is gemaakt vanaf de brug, aan de andere kant is downtown; Austin heeft best wel veel groen!

Maandag, Dinsdag, Woensdag en ook Donderdag hebben we gerepeteerd voor het toneelstukje. Langzaam maar zeker begin het nu echt vorm te krijgen! We wilden eigenlijk op het grote podium repeteren, maar daar waren de Rebelettes aan het repeteren. De meeste Amerikaanse scholen hebben cheerleaders en een dans team, ons dansteam heet de Rebelettes omdat de mascotte van onze school een "Rebel" is. Ze dansen tijdens pep-rallys, football games en doen mee aan wedstrijden. En dit jaar zijn ze kampioen geworden! De Springshow was het laatste optreden dit jaar en samen met Magaly ben ik wezen kijken.

Niet alleen de Rebelettes traden op, maar ook Color Guard, zij dansten met grote vlaggen en dat zag er echt super gaaf uit. Maar ook de dans klassen traden op en er was een moeder-dochter dans. De hele show duurde ongeveer 2 uur en het was echt heel leuk. Ik wist dat de Rebelettes goed waren, maar ze waren echt geweldig! Ze deden alles helemaal tegelijk en synchroon, heel gaaf.

Van de week liep ik met Magaly door de gang, en zei Magaly dat ze altijd al eens een foto wilde maken met de muurschildering in de school. En ik wilde dat ook altijd al eens doen, dus hebben we dat maar even gedaan.

Gisteren was een heel sloom en lui dagje, ik heb voornamelijk op de bank gelegen. We zijn nog wel naar de sportschool geweest! Vandaag gaan we ook nog naar de sportschool en ik moet nog huiswerk maken.

Ik kan echt niet geloven dat graduation al over een maand is. Ik mag toch niet over het podium lopen (zo heet het als je een diploma in ontvangst neemt) dus ik moet nog even mijn cap and gown terug sturen en hopelijk krijg ik dan het geld terug.

Mijn laatste maand hier in Austin gaat wel een hele leuke en drukke maand worden:

- Vrijdag 4 mei: Talent Show waar ik Stage Manager ben

- Donderdag 10 mei: Optreden met mijn koor

- Vrijdag 11 mei: Opvoering van mijn toneelstuk.

- Maandag 14 mei: Papa en Mama in Austin

-Maandag 28 mei: Mart en Nina in Austin

- Woensdag 31 mei: Graduation en de officiele datum dat mijn uitwisseling voorbij is.

Wauw, de tijd vliegt. Echt niet normaal. Gisteren kreeg ik heel veel berichtjes van mensen die zeiden dat mijn uitwisseling bijna voorbij was; en dat is het ook. Maar ik probeer er niet te veel over na te denken, ik wil gewoon genieten!

Liefs,

Juul


Reacties

Reacties

Ellen

❤️? bijna zover Juul.....

Hans

Saaie maand zeg !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active