juulnaaramerika.reismee.nl

28 januari - 11 februari: senior Panoramic and more

Hoi,

Helaas ben ik vorig weekend helemaal vergeten om een blog te schrijven...

Twee weken geleden hadden we de Senior Panoramic, dit was was een foto met alle eindexamenkandidaten. Deze dag hadden we een late start dus moesten we allemaal 9:45 op school zijn, in onze nette kleding. Veel mensen hadden zich uitgedost, meisjes in jurkjes en jongens in pak (de meesten dan). Toen we op het veld voor de school kwamen, had de fotograaf met poeder een 18 op het veld getekend aangezien wij de klas zijn die slagen in 2018. We moesten allemaal binnen de lijnen gaan staan en toen werd de foto gemaakt. Daarna moesten we allemaal in een hele lange rij gaan staan op lengte, en werden we op een trap gezet. We moesten allemaal netjes rechtop staan met je armen langs je zij en de mensen die vooraan zaten moesten hun linker enkel over hun rechter enkel doen (of andersom...) en hun handen in hun schoot. Het was dus allemaal super professioneel! We hebben ook nog een "goofy" foto gemaakt, waarbij je dus gek mocht doen. De volgende dag zouden we tijdens de lunch onze foto's kunnen kopen. Er waren 3 pakketten beschikbaar, ik heb het goedkoopste pakket van 25 dollar gekozen. Hierbij krijg ik 1 foto, wat ik wel prima vind. Ik ging vrijdag 5 minuten nadat de pauze begonnen was, naar de cafeteria om de foto te kopen, maar ze waren al uitverkocht! Ik heb het geld wel betaald en ze zouden de foto naar mij op sturen.

Spot mij!

Op school gaat alles heel goed, ik heb het nog steeds helemaal naar mijn zin en kan het goed met iedereen vinden. Ik geniet er weer helemaal van om terug te zijn in het theater, dit is veel leuker dan softbal! Ik zit dus bij de crew, en elke keer voor de repetitie begint moet ik een ladder op klimmen om het achterste doek naar beneden te rollen, zodat we een mooie witte achtergrond hebben. Meestal doe ik daarna mee aan de stemoefeningen en daarna ga ik met mijn map in de zaal zitten. Ik zit meestal bij de docent en de stage manager en ik maak aantekeningen over wie waar neer moet zijn en welke kleding en/of spullen ze nodig hebben, zodat ik straks tijdens de show alles op tijd klaar kan hebben staan. Soms moet ik mensen helpen als ze hun tekst niet meer weten, dan roepen ze "line" en dan leest iemand de zin voor die ze moeten zeggen. Ik vind het wel chill om bij de crew te zitten aangezien ik me nu geen zorgen hoef te maken over tekst die ik moet onthouden ofzo, en ik leer nu heel goed hoe alles achter de schermen werkt en hoe veel er eigenlijk moet gebeuren.

Vorig weekend zijn we naar de Ikea geweest, we gingen kijken voor een kastje. Eerst zijn we gaan eten, ik had de kip balletjes en als toetje deelden we een chocolade taartje en een cheesecake. Toen we helemaal vol zitten zijn we de Ikea doorgelopen, het is zo gek dat al die winkels er precies het zelfde uit zien, maakt niet uit waar je bent! Uiteindelijk hadden we een kast gevonden, maar in het magazijn kwamen we een nog mooiere tegen dus hebben we die gekozen. Voordat we ons karretje vol gingen laden met de bouwpakketten, ben ik er op gaan zitten en heeft Adam me op het gangpad heen en weer geduwd, altijd leuk! Voor we gingen kochten we nog een chinnamonbun om te delen die we lekker onderweg naar huis hebben opgegeten. Thuis heb ik even de honden uitgelaten en toen ik terug kwam was ik precies op tijd voor de halftime show van de Super Bowl en de tweede helft van de football wedstrijd.

Jose en ik kijken de laatste tijd vaak Keeping Up With The Kardashians, heerlijk! Echt een guilty pleasure, kijken naar hun luxe problemen! Gisteren hebben we nog de film Arrival gezien, dat is echt een hele goede film. Ik vond het een beetje verwarrend, maar na wat uitleg begreep ik het en was het heel gaaf!

Verder is er niet heel veel bijzonders gebeurt de afgelopen week, alles gaat lekker zijn gangetje!

Liefs,

Juul

Reacties

Reacties

Ellen

Business as usual dus?!

Geniet ervan :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active