juulnaaramerika.reismee.nl

21 januari - 28 januari: terug naar het theater

Hoi,

Dit blog post ik een beetje later, ik schrijf het nu op zondag avond in plaats van zondag ochtend. Maar wel zoals ik vorige week beloofde, elke week een blog.

Afgelopen week was een leuke schoolweek. Nadat ik vorige week vrijdag de softbal tryouts had, wilde ik een andere naschoolse activiteit vinden. Ik wist dat het theater een toneelstuk aan het repeteren is voor UIL. UIL is een competitie voor scholen uit Austin waar je prijzen en studiebeurzen kunt winnen. Ik heb met de docent gepraat, en ik kan meewerken in de crew, maar gister kwam er iemand naar mij toe met de vraag of ik haar rol wilde. Daar ga ik nog even over na denken en met de docent over hebben omdat ik niet weet of ik het wel durf:P. Vanaf morgen ben ik elke week van maandag tot donderdag na school bezig met het toneelstuk. De dag voor de voorjaarsvakantie is UIL, dus we hebben nog wel even de tijd. De repetities zijn eigenlijk al lang bezig, dus ik moet wel een beetje inhalen.

De dag na UIL stappen we met z'n drieën in de auto en rijden we naar de kust van Texas. En daar zullen we op een CRUISESCHIP stappen! Ik ben nog nooit op een cruiseschip geweest, maar ik heb het altijd al een keer willen doen. Dus dat word weer een droom die uit komt! We gaan dan 7 dagen op de boot en zullen 3 plekken in Mexico bezoeken, ik kan echt niet wachten!

Ik heb Makayla deze week nog geholpen met een fotografie opdracht, ze moest een aantal fotos aan elkaar plakken waardoor het een panorama foto zou worden, er was helaas iets fouts gegaan. We gingen helemaal stuk om de volgende foto.

Afgelopen vrijdag zijn we wezen eten bij Torchys Tacos en daarna hebben we de film Cabaret gekeken. Zaterdag waren we redelijk vroeg naar de sportschool gegaan, na een lunch bij een 'mexicaans' restaurant zijn we naar huis gegaan. We hebben rustig aan gedaan en tegen het einde van de middag kwam er een vriendin op bezoek, we zijn naar de winkel gegaan om haarverf te kopen. Terwijl Jose haar haren verfde hebben we de film 'Seeking a friend for the end of the world' gekeken en daarna 'Open House', die film viel echt heel erg tegen. Het moest een horror film zijn, maar we hebben maar 1 keer geschreeuwd;). Daarna hebben we nog 'The revenge of the bridsmaids' gekeken (Als je vroeg begint met het kijken van films, kan je er aardig wat kijken op 1 dag!). Toen Adam naar bed was, hebben Jose en ik nog 'Keeping up with the Kardashians' gekeken, onze guilty pleasure. We vinden het heerlijk om naar hun luxe problemen te kijken;p. Ondertussen hebben we nog een gezichtsmaskertje gedaan.

Vanmorgen kon ik lekker uitslapen, rond 11:30 hadden we met vrienden afgesproken bij een Dimsum restaurant. Ik had nog nooit Dimsum gehad, maar het was een lekker. Het is chinees eten, en je krijgt allemaal kleine hapjes. Je besteld niks van een kaart, maar de ober komt langs met een karretje met allemaal verschillende hapjes. Je kiest wat je wilt, en je deelt alles met je gezelschap, en de obers houden bij wat je besteld zodat ze weten wat je moet betalen. Ik heb heel veel dingen voor het eerst gegeten, en met stokjes natuurlijk. We waren eerder deze week ook al een keer naar een chinees restaurant geweest, daar heb ik ook weer sushi gegeten. En natuurlijk moet je elke keer als je naar een chinees restaurant geweest een gelukskoekje eten! Na de lunch ging Adam naar zijn fluit repetities en zijn Jose en ik naar een Starbucks gegaan. Ik heb daar huiswerk gemaakt en Jose moest nog wat werken. Nadat we Adam hadden opgehaald hebben we boodschappen gedaan en daarna wilden we naar de sportschool. Normaal gaan Adam en ik naar een andere sportschool als Jose, maar vandaag zijn we allemaal naar die van Jose geweest. We hebben net Chilli Cheese Hotdogs gegeten en we hebben het huis opgeruimd zodat we weer fris aan de week kunnen beginnen! Nu gaan we nog even Golden Girls kijken!

Dit was niet een heel lang blog, maar het was wel een leuke week!

Liefs,

Juul

Reacties

Reacties

Hans

What an exiting life you have overthere Juul. How are we ever going to beat that when you’re back home???
I love you.

Nina

Je bent zelf een Chili Cheese Hotdog

Joke

Wauw, een cruise naar Mexico!!!!!

Ellen

Wat een vierkante (film) ogen zul je hebben ? ❤️

Nicolet

Weer een mooi verhaal Juul!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active