juulnaaramerika.reismee.nl

7 januari - 21 januari: school is weer begonnen

Hoi,

Het is alweer twee weken geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven... Ik moet wel echt vol blijven houden om elke week een blog te schrijven...

Vorig weekend hadden we een lang weekend, maandag was het (volgens mij) Martin Luther King Jr. day waardoor we niet naar school hoefden. Vrijdag waren we naar een vriendin gegaan waar we de film 'Breakfast at Tiffanys' hebben gekeken, het is echt een hele leuke film! Ook hebben we 'Phase 10' gespeeld, een heel leuk kaart spelletje en we hebben Just Dance gespeeld. Zaterdag hebben we rustig aan gedaan en zijn we 's avonds uit eten geweest en daarna hebben Adam en ik Jose en een vriendin afgezet bij een concert en hebben we daarna zelf ijsjes gehaald bij Amy's Icecream, Heerlijk! Ze hebben daar vaak nieuwe smaken, en je mag gratis zo veel proeven als je wilt. Ik had gekozen voor German Chocolat Cake, en het was heerlijk! Zondag zijn we naar de film 'Call me by your name' geweest, een bijzondere film... We zijn toen weer naar de Alamo Draft House geweest (waar je kan eten tijdens de film). Het weekend daarvoor waren we daar ook heen geweest, toen gingen we naar de film 'I, Tonya' alleen toen zijn we om 23:30 gegaan! Ik was nog nooit eerder zo laat naar de bios gegaan en het was een hele spontane actie. Die maandag hadden we dus vrij, helaas voelde ik me niet echt lekker die dag... Ik had die middag wel met Makayla afgesproken om naar Pitch Perfect te gaan, en dat wilde ik natuurlijk niet afzeggen. Adam had me naar de Mall gebracht want daar was de bioscoop. Makayla was zo lief geweest het kaartje voor me te kopen, dus ik heb getrakteerd op popcorn. Toen we de zaal in liepen zagen we hoe klein de zaal was, er waren misschien een stuk of 20 stoelen! We gingen op onze stoelen zitten en kwamen er achter dat elke stoel een knopje had waarmee je de stoel om kon toveren tot een soort bed, waar op je helemaal onderuit kon hangen: het was echt super chill!

De film was echt heel leuk, er was wel veel meer actie, en een beetje minder muziek in de film, maar alsnog. Na de film voelde ik me nog slechter en zijn we naar huis gegaan. Het zou dinsdag gaan vriezen, en misschien zelfs sneeuwen dus werd school afgelast! Het slaat nergens op, maar mij hoor je niet klagen! Uiteindelijk heeft het amper gesneeuwd. Woensdag zou het ook nog een beetje vriezen dus mochten we 2 uur later beginnen dan normaal. Dat was wel een chill weekje dus.

Vrijdag waren de Softball tryouts... Vorig semester was er meerdere malen een meisje naar me toe gekomen die toch echt wel vond dat ik de tryouts moest doen omdat ze dacht dat ik er wel eens heel goed in kon zijn. In het begin had ik zo iets van: ja daag, ik ben daar hartstikke slecht in. Maar uiteindelijk dacht ik: ik kan het altijd proberen. Makayla zou ook gaan, dus vrijdag middag stonden we op het softbal veld. Voor de training begon kwamen de choach de kleedkamer binnen en gaf ons een wedstrijd en trainingsschema. Daarop stond dat we 6 (!!) dagen per week zouden trainen, en dan soms ook nog 2 keer per dag... Daar schrok ik eerlijk gezegd wel een beetje van, dan moet ik het wel heel leuk gaan vinden. De training zelf was op zich wel leuk, we hebben geoefend met vangen en gooien maar het tempo zat er goed in. Na de training werd ik opgehaald door Adam en Jose en zijn we wezen eten bij 'Taco Joint', het was echt heel lekker! De hele avond zat ik te twijfelen of ik zaterdag wel of niet naar de training zou gaan, uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ik ga niet meedoen met het softball team, ik ga liever opzoek naar iets wat minder tijd consumerend en wat ik ook echt super leuk vind. Ik ben bang dat als ik bij het team zou gaan, dat ik het dan na 2 weken niet meer leuk zou vinden maar dan alsnog 6 dagen per week op moest komen draven.

Gisteren hebben we boodschappen gedaan, en verder ben ik heel lui geweest de hele dag. 's Avonds kwamen er buren op de borrel, dus dat was wel heel gezellig!

Ohja, ik heb ook mijn Senior Pictures binnen gekregen, voor de kerstvakantie had ik ze besteld en nu heb ik ze eindelijk! Je kon allemaal pakketen bestellen met zoveel grote, en zoveel kleine fotos, maar dat was allemaal echt heel duur. Dus ik heb 2 foto's besteld:

I

Ik ben er heel blij mee, een mooie herinnering voor later!

Liefs,

Juul

Reacties

Reacties

Ellen

Moeten ze in Nederland ook doen zo’n ‘luie’ bioscoop!
Jammer van softbal maar ik kan me je keuze wel voorstellen; 6x per week PFF
Liefs ?❤️

Juul

Leuk om te lezen <3

Hans

?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active