juulnaaramerika.reismee.nl

12 november - 19 november: een gewone schoolweek

Hoi,

Afgelopen week was mijn laatste schoolweek voor de Thanksgiving vakantie! Ik heb nu heerlijk een weekje vrij, en we gaan maandag op een roadtrip maar daar vertel ik volgende week wel over!

Afgelopen donderdag was er op school het jaarlijkse "No Place For Hate" evenement, tijdens de pauze zou er een soort toespraak gehouden worden over pesten. Er was gevraagd of wij van de musical een soort flash mob wilde doen, we zouden de openingsdans van de musical doen, wat dan ook meteen weer een soort promotie voor de musical zou zijn. Het was wel even stress, want tijdens de repetities ging het nog niet altijd even goed... Daarom waren de repetities tijdelijk verlengt tot 7:30, i.p.v. 6:45. Dat was wel echt heel vermoeiend, aangezien ik elke dag ook al om 9 uur op school ben. Sommige mensen gingen donderdag ochtend zelfs nog om 8 uur naar school om nog extra te repeteren voor het optreden, maar dat ging me echt te ver :). Ik ben wel tijdens fit gegaan, dit is een half uurtje wanneer je naar een docent kan gaan voor extra uitleg, of werk inhalen. Toen kregen we ook allemaal een briefje die we aan de docent van het 6de blok moesten geven, zodat we eerder weg mochten uit de les om te repeteren in de aula (tot nu toe hadden we dat alleen gedaan in de theaterzaal). We mochten allemaal 3 kwartier eerder weg uit de les! Toen we in de aula kwamen moesten we ons verspreiden, we hadden allemaal een zwarte broek en een rood shirt aan, dus als we allemaal aan 1 tafel zouden zitten zou het meteen opvallen. We hadden een paar keer geoefend, omdat iedereen op verschillende momenten zich bij de dans zou voegen. Daarna kwam de band binnen, zij begonnen te spelen en daarna kwamen ook de cheerleaders en rebelets. Zij maakte een soort tunnel waardoor iedereen naar binnen liep en wij moesten doen alsof we zaten te wachten op onze vrienden. Toen de hele aula vol zat werd er een korte toespraak gehouden en toen waren wij ineens aan de beurt. Ik moest me als 3 de bij de groep voegen en stond helemaal vooraan! Het ging echt super goed en iedereen deed leuk mee! Het voelde echt als een magisch High School Musical momentje.

Het is niet heel duidelijk te zien op de foto, maar de cheerleaders en rebelets staan op het podium, en wij staan ervoor te dansen. Ik ben helemaal rechts.

Verder gaan de repetities van de musical super goed, het begint echt ergens op te lijken. Ik heb verrassend veel tijd op het podium en dat vind ik super leuk! We gaan met de hele cast en crew Secret Santa doen, eigenlijk is het hetzelfde als loodjes trekken voor sinterklaas maar dan tijdens kerst, aangezien ze hier natuurlijk geen Sinterklaas vieren.

Gisteren heb ik lekker kunnen uitslapen op mijn eerste vakantie dag en daarna ben ik met Jose gaan ontbijten bij een Mexicaans restaurant. Daarna zijn we meteen doorgegaan naar de sportschool. Nadat we gedoucht waren zijn we naar de kapper gegaan, ik zat er al langer over na te denken om mijn haar korter te knippen. Ik had een plaatje op internet gevonden van wat mij leuk lijkt en heb dat bij me laten knippen! Ik vond het best spannend, aangezien er een flink stuk af zou gaan!

En ik ben heel blij met het resultaat!

Diezelfde avond zijn we naar een theater voorstelling geweest: A Tuna Christmas! Er waren 3 acteurs die allerlei verschillende rollen speelde. Het ging over kerstmis in een klein Amerikaans stadje, het was echt heel leuk en grappig! Daarna (om 10 uur) zijn we nog naar de Whataburger gegaan om een hamburger te eten!

Maandag vertrekken we op onze roadtrip, en we nemen alle honden mee! Dat word leuk!

liefs,

Juul



Reacties

Reacties

Wies

?

Joke

Volgens mij was het musicalweek want dat was bij Jildou op school ook het geval. Dat kortere koppie staat je ook heel mooi! Geniet van je week vakantie (wat Jildou niet heeft) en ik kijk weer uit naar je volgende belevenissen.
Groetjes, Joke

Nina

Zo gaaf wat je allemaal meemaakt lieve Juul, wat ben ik trots op je!!

Hans

Never a dull moment Juul, en komende week ook nog een week naar Oklahoma!!! I envey you ??..

Nicolet

Hoi Juul , echt een gaaf model, lekker pittig! Fijne vakantie, geniet ervan, groetjes Nicolet

Ellen

Super leuk verslag! Wat maak je leuke dingen mee! Prachtig je haar ?❤️

Mieke

Wat staat dit haar je goed! Echt nog geen grammetje aangekomen? Ik krijg al pijn in mijn buik als ik lees wat jij allemaal eet! Of ben ik misschien een beetje jaloers?:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active