juulnaaramerika.reismee.nl

22 oktober - 12 november: druk, druk, druk

Hoi,

Het is al weer 3 weken geleden sinds ik een blog heb gepost! Ik heb weer heel veel dingen beleefd, dus ga er even voor zitten :P.

Laat ik beginnen met school: Ik heb dus toch een rolletje in de musical kunnen bemachtigen! Ik liep op een ochtend naar mijn les toen ik iemand tegen kwam die ik bij de audities heb ontmoet, ze vroeg me of ik een rol had gekregen. Dus ik legde haar uit dat mijn naam niet op de lijst met callbacks stond, dus dat ik geen rol had gekregen. Zij vertelde me toen dat er nog een tweede lijst opgehangen was met een lijst met mensen die een klein rolletje hadden gekregen in de musical. Ik wist echter niks af van deze lijst, dus ik ben die middag naar de theater docent gegaan en heb haar uitgelegd wat er gebeurt was. Ik heb toen toch nog een rolletje kunnen bemachtigen als Brainiac. Ik behoor tot een kliekje, de nerds, in High School Musical. Ik heb 1 zin die ik mag zingen, dus dat is heel leuk! Sinds die middag zit ik dus elke dag van 9 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds op school! In eerste instantie zouden we 4 dagen per week repeteren, maar de uitvoeringen zijn op 8, 9 en 10 december en we moeten echt nog heel veel doen! Daarom repeteren we nu 5 dagen per week... En ik hoef er eigenlijk niet elke dag te zijn, ik zit in lang niet alle scenes maar ik vind het gewoon leuke om te gaan, en de mensen zijn ook heel leuk! Ik heb al zo veel mensen ontmoet!

School had twee weken geleden een soort festival voor ons georganiseerd. Er waren optredens, en er waren allemaal bedrijven die gratis spullen uitdeelden. Na een uurtje begon het echter heel hard te regenen en gingen veel weer naar binnen, waaronder ik. Maar toen ik daarna thuis was (nat en koud) kwam ik er achter dat Drake Bell ook was gekomen, als ik dat had geweten was ik wel in de regen gebleven.

Afgelopen donderdag kon ik echter niet naar de repetities omdat Adam en ik naar een uitvoering van Jose's leerlingen gingen. Nadat we 3 jaar bij de starbucks moesten wachten zijn we naar zijn school gereden. De 3th graders gaven een optreden ter ere van Veterans Day. Nadat ze een paar liedjes hadden gezongen zijn Adam, Jose en ik wezen eten bij Chilli's.

Afgelopen weekend zijn we naar Dallas geweest, een tijd geleden hadden we een Wedding Shower van vrienden van Jose. En nu was daar eindelijk de bruiloft! Ik weet nog dat we op die Shower waren, en dat ik dacht: het duurt nog zo lang voor we eindelijk naar die bruiloft toe gaan, en nu is het al weer voorbij! De bruiloft was op vrijdag avond, maar we zijn het hele weekend in Dallas geweest, in eerste instantie voor de Texas State Fair maar die was dus al weer voor bij (van daar dat we eerder zijn geweest). De bruiloft begon om 8 uur, dus we zorgden dat we op tijd in Dallas waren zodat we ons rustig klaar konden maken. Jose en ik zijn nog snel even naar de CVS geweest om schuifspeldjes te kopen zodat hij mijn haar kon opsteken. Toen we allemaal opgedoft waren zijn we met een Uber naar de bruiloft gegaan. De ceremonie was super lief en mooi, en daarna was het feest.

Deze avond zat vol met eerste keren: Eerste keer naar een bruiloft, Eerste keer een homohuwelijk bijwonen, Eerste keer met een Uber (of Lift) en Eerste keer een pumpkin pie eten (die wel goed gelukt is! Adam en ik hadden al eerder een poging gewaagd.......)

De volgende dag hebben we uitgeslapen tot 12 uur en daarna zijn we naar The Sixth Floor Museum geweest. Dit was de 6de etage van een gebouw, en vanaf die etage heeft iemand John F. Kennedy dood geschoten. We moesten eerst 3 kwartier wachten om vervolgens een half uur in de rij te staan, om vervolgens door het museum te schuifelen aangezien het zo druk was. Maar ik ben wel heel blij dat we zijn gegaan! Ik wist wel dat JFK in Dallas was doodgeschoten, maar meer wist ik niet. Het was echt heel interessant en onwerkelijk om in het museum te zijn.

Zondag zijn we weer naar huis gegaan, we luisterden tot nu toe altijd naar de Spooked podcast, maar dat seizoen was afgelopen. Daarom zijn we begonnen aan S-town, een echte aanrader!

Ook heb ik Halloween gevierd hier. We zijn de zondag voor Halloween eerst naar vrienden gegaan en hebben we pompoenen uitgesneden. Het was echt super leuk om te doen, en het resultaat mag er ook zeker wezen! We hebben ze bij de deur gezet zodat iedereen ze kan bekijken die langs komt.

De dinsdag erop was het Halloween, op school waren sommige mensen verkleed maar de meeste niet. Die avond zijn we weer naar die vrienden geweest aangezien hier niemand aan de deur komt voor Trick or Treat. Toen we door de buurt reden zag je overal kinderen rondrennen in kostuums en hun ouders er achteraan, net als in de films! Ik heb de hele avond voor de deur gestaan en heb snoep uitgedeeld aan alle verkleed mensen, het was echt super leuk!

Gisteren zijn we naar de bioscoop geweest. Het was geen normale bioscoop, aangezien je hier eten geserveerd kreeg tijdens de film. We gingen naar Thor, het was echt een hele leuke film, ik was verrast dat het ook gewoon grappig was i.p.v. alleen maar actie! Voor de film begon hadden we het menu bekeken en wist iedereen wat we wilde eten. Toen we wilden bestellen moesten we het op een briefje schrijven en deze rechtop zetten zodat de serveerders konden zien dat we iets wilden bestellen. Een tijdje later kwam er een gebukte ober aan rennen die ons ons eten gaf. Het was echt heel chill om de film te kijken en ondertussen een pizza te eten!

Ohja, Afgelopen week was het "Senior Spirit Week" dat hield in dat alle Seniors zich zouden verkleden op school, maar omdat het pas zo kort van te voren bekent was gemaakt was uiteindelijk bijna niemand verkleed. Maandag was het nationality day: ik had een jurkje met rode, witte en blauwe strepen aangetrokken. Dinsdag was twin day: Jackie, Lizett en ik werden een drieling en droegen allemaal een spijker broek met een donker blauw shirt. Woensdag was Character day: Jackie was zo lief geweest om voor zichzelf, Lizett en mij een Ewok outfit te maken. We droegen bruine of zwarte kleding en hadden een soort hoofddoek met oortjes op. Ik wist helemaal niet van het bestaan van deze wezentjes, maar het was wel heel leuk! Donderdag was Senior day: hiervoor had ik me niet verkleed. Vrijdag was Career day: ik was helemaal vergeten dat we ons moesten verkleden deze dag, dus ik had niks gedaan.

Vandaag zijn we naar de Mall geweest, Adam en Jose hebben gekeken voor een nieuwe telefoon. Ik was van plan niks te kopen, maar ik ben toch even de Pink ingelopen. Ondanks dat alles daar aan de prijzige kant is heb ik toch wat gekocht:). Onder het mom van YOLO. Adam en Jose zaten voor de winkel op me te wachten, en toen ik naar ze toe liep werd ik aangehouden door een verkoper van make up, en voor ik het wist zat ik in een stoel en probeerde hij me allerlei soorten make-up aan te smeren. Ik heb hem gezegd dat ik er over na zou denken en liep de rest van de middag met een asymetrish gezicht aangezien hij aan beide kanten van mijn gezicht iets anders had gesmeerd. Uiteindelijk ben ik de enige die wat gekocht heeft...

Liefs,

Juul





Reacties

Reacties

Hans

Inderdaad Juul, YOLO , en daar geniet je in vollr teugen van !!

Ellen

YOLO!
Wie is Drake Bell? ..... Vampire diaries? GossipGirl?

Annemieke (bakkerij)

Hoi Juul, leuk je te volgen, wat maak je veel mee, geweldig! En dan moeten de feestdagen nog komen, veel plezier verder!!

Moniek

Wat een leuke blog weer! Leuk dat je een rolletje in de musical hebt. Kan me voorstellen dat het heel gezellig is om er elke avond bij te zitten!
Wat grappig dat Jose je haar had opgestoken voor de bruiloft, is goed gelukt!
Geniet nog maar lekker van alle leuke en nieuwe dingen die je daar meemaakt!

Mieke

Juul wat heb je een druk leven en ook heel afwisselend! Wat schrijf je gezellig en onderhoudend, je kunt nog altijd journalist worden! Wat zijn daar veel verschillende feestdagen. Zal wel weer aan m,n leeftijd liggen maar wat is YOLO? Omg! Geniet heerlijk verder! Lieve groet, Mieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active